Haircut


Idag ska jag klippa mej. Sist jag va hos frisören var innan sommaren då Linn gjorde en röd slinga på mej. Men klippt mej har jag inte gjort på typ ett år. (Bara topparna hemma). Skulle vilja göra nåt annorlunda, men vågar nog inte. Dom flesta verkar inte tycka att jag ska göra det heller, nu när det är så långt. Vi får väl se. Blir antagligen en toppning, kanske lite flikigt fram och eventuellt en kortare snedlugg. Inget som kommer synas så väl. Men det ska bli skönt att känna sej lite ompysslad.

Den här veckan har varit ganska bra. Speciellt med tanke på att jag träffat så många som jag inte brukar träffa. Emelie, Jennifer, Alexis, Sandra och Karin. Annars umgås jag ju mest bara med Kristin och Marcela. Inget fel med det, tvärtom, men alltid skönt att göra nåt annorlunda. Får se till att hålla kontakten med Karin lite bättre nu. Förut har vi tappat den ganska lätt, fast samtidigt aldrig helt och det känns skönt.

Nu ska jag kolla om det finns nåt bra recept på en god tårta eller kaka som pappa kan få på Fars dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0