Onsdag. En månad kvar.


Vilken dag, vilken dag. Skitvädret fortsätter. Vem har kidnappat solen? Jag lovar (nästan) att skrapa ihop till lösensumman.

Ärendedag med Marcela idag. Gick fortare än jag trodde och vi hann med en lunchfika på Finess också. Kollade kontot och upptäckte att det fanns mer än jag trodde. Blev lite rädd att det skulle blivit fel någonstans, men kom sedan på var de kom ifrån. Det lyste upp dagen måste jag säja. Nu blir det defenitivt Stockholm nästa vecka! Jippie. Synd bara att Marcela inte ska med.

Igår tänkte jag att jag skulle träna idag, men har verkligen ingen lust, och då kommer jag bara sega mej runt varvet, vilket just nu känns rätt värdelöst (annars kan jag skylla på att jag har lite ont i armen sedan sprutan igår) . Får ta det på förmiddagen imorrn ist. Måste.

Ska hämta upp enriset nu och göra mej en liten krans att hänga på dörren.


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja snart äre jul :D

2009-11-25 @ 18:10:21
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0