Paranormal activity





Åkte till Hudik igår och häslade på Alexis. Kollade på det som va kvar av Idol, men fick se alla duetterna iaf. Gud va grymma Mariette och Calle va. Älskar den låten och dom gjorde den helt underbart. Erik och Tove va också bra. Tycker ju helt klart bäst om Erik. Har gjort det sen hans första audition. Han är grym!

Efter Idol blev det film. Paranormal activity. Visste först inte om jag skulle våga se den, har ju hört en hel del om hur skrämda folk har blivit. Men såå farlig va den inte (även om jag höll på att klämma ihjäl Alexis hand ett par gånger). Ska jag kolla på skräckfilm är en filt och någon att hålla i när det blir läskigt ett måste. Slutet va dock en liten besvikelse, men tydligen finns det tre olika slut och vi hade det som väl va mest humant. Tyckte ändå att det va en bra film, så se den.

I helhet va gårdagskvällen mycket lyckad. Hamnade på efterfest när jag kom tillbaka till Ljusdal och kom inte hem förrän 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0