Produktiv dag






Idag började jag med att koka glögg. Alkoholfri. Superenkelt och blev väldigt bra. Sedan blev det lite städning innan jag duschade och gick en runda runt köpingen. Först på Delins Gärdeåsen för att prata med Kristin och passade på att köpa lite jäst. Därefter bar det av mot mitt Delins för att kolla schemat för resten av året. Jobbar både annandagen och nyårsdagen, hur surt är inte det? Men utgång på juldagen missar jag ändå inte! 

När jag kom hem gjorde jag egna pitabröd till middagen. Det är så roligt när man gör saker som blir bra. Visst, det va något bröd som inte blev som en kudde, men lite spill får man räkna med, och dom går säkert att äta ändå.

Kvällen har spenderats med Kristin. Tv-spel, Lyxfällan och glöggsmakning. Trevligt. Sist men inte minst en liten tur till Anders för att lämna tillbaka boken jag lånade. Nu; borsta tänderna och sova.

(Bilden är från Tasteline.com)


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Åh vad duktig du är! Skulle också vilja vara huslig av mig :) Japp jag blev kvar här, känns faktiskt bra eftersom att jag inte hade något annat än backen isf. Och då skulle jag behövt jobbat varje helg och högtid och det är ju inte sådär jättekul. Men jag tror att dethär blir bra, får ta semester och resa lite :) För jag är ju inte 100 på vad jag vill plugga till än heller. Hur gjorde man glöggen?

2009-11-13 @ 10:34:31
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0