Wienervals?


Nä, men wienernougat. Pappas favorit så jag tänkte att istället för att köpa en ask till honom så kunde jag göra dom själv. Får se hur bra dom blir, men som jag brukar säja, huvudsaken att dom smakar gott. Det spelar väl ingen roll hur dom ser ut egentligen. Hemmagjort är mycket mysigare ändå.

Vaknade halv 1 idag, men kom hem vid 4-halv fem också. Det va en trevlig kväll igår. Ingen jättehöjdare, men helt okej. Roligt att träffa Madde och att hon var ledig en gång. Hade nit-skorna (tänkte att dom passade bra när det va rock-night), men förutseende som man är hade jag även mina favoriter med. Nit-skorna är svåra att gå i och lite ostadiga, vilket inte är så bra när man har en dålig fotled. Så efter nån halvtimme inne på stadt blev det skobyte och oj va skönt det blev åt fötterna. Helt sjukt att skor med kanske 13 cm klack kan va så sköna. Men när vi skulle gå mot Kristin fick även dom åka av och tygisarna på. Tror att Tommy tyckte jag va lite knäpp som hade två par skor i väskan och ett par på mej, men det får man bjuda på. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0