Fingers crossed...

Äntligen en vacker vinterdag. Tyvärr hade jag inte tid att njuta av den helt, men jag unnade mej en liten promenad i alla fall.

Fått lite av skoljobbet gjort idag, men har ändå minst lika mycket kvar. Ångest!
Hann inte baka, eller orkade inte, som planerat. Får kanske göra det i helgen. Mysigt med lite pyssel innan jul. Har faktiskt gjort några enriskransar som blev jättefina!

Gud va jag ångrar att jag inte köpte kjolen och tröjan jag hittade på MQ i fredags. Måste göra det på lördag. Hoppas bara att de finns kvar, brukar ha otur med sånt. Hittade ett par jättesöta pumps från Björn Borg också, men är lite mer osäker på dessa. Om man ändå hade mer pengar att spendera.
                                                         
Helvetesdagen imorrn. Religion, Matte C, Psykologi, Marknadsföring och Internationell Ekonomi (hatämnet).
Har prov i MF som inte kommer att gå bra. Orkar inte anstränga mej längre. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0