Hårmodell

Ja idag hade vi då julklappsbyte, och det kom faktiskt en tomte. Lite besviken över att det inte var Staffan men det va roligt ändå. Alla fick ett varsitt paket och när vi tog emot det fick man krama tomten. Flash-back från alla jular då föräldrarna tvingat en att sitta i tomtens knä fast man nästan började gråta av det.

Sedan har jag varit hårmodell också. Lite roligt var det ju, men jag kommer inte ha sån frisyr på min bal.
Klänningen var jättefin, precis i den färg jag vill ha (men inte hittat hos nån som säljer tyg). Den var dock lite stor över bysten så jag var tvungen att hålla andan när de tog korten så den inte skulle åka ner. Men det gick bra och dom blev nöjda, vilket var viktigast.

    

Nu längtar jag som en tok till fredag då jag får träffa J igen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0