Heldag i Hudiksvall

Igår var vi i Hudik på lite allt möjligt. Fick kjolen och tröjan av pappa (lite bortskämd får man va som ensambarn). Reserverade tyg till balklänningen. Köpte julklappar till kusinbarnen. Dom är så underbara och det ska bli roligt att träffa dem i jul. David (3 år) ringde till min faster och sa:

-Mormor, jag vill fira jul med Berndt.

Då smälte pappas hjärta.

På eftermiddagen gick vi på vernisagen. Fantastiska tavlor och fat. Verkligen underbara. Speciellt en som vi föll för direkt, såklart den dyraste. Den var nästan magisk. Men vi kom till sans och såg realistiskt på saken, vi har ingenstans att ha en sådan underbar tavla för att göra den rättvisa. Så vi köpte två andra istället. Bl.a. en som hette Lilla blå och kärleken. Den ska hänga i mitt rum och eftersom den var röd kommer bli perfekt mot mina grå väggar. (Bild kommer upp så fort jag orkar lägga in dom)

Efteråt var det middag. Vi var nog ungefär 16 stycken, alla pratade i munnen på varandra så ni kan tänka er vilket liv det var. Jag mådde inge bra och var trött så vi åkte hem ganska tidigt.

Nu ska jag börja skriva på min engelska recension, eller kanske plugga lite Rättskunskap. Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Lite bortskämd, haha :p

2007-12-16 @ 13:41:31
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0