Helt otroligt

Åhh, hittade en sida med helt underbara smycken. Är alldeles tagen.  

Hittade faktiskt en klocka idag på köpingen. Jag, som inte haft en klocka sen jag gick på mellanstadiet. Men det blir nog bra ändå. Hoppas bara på att ingen kör det fula tricket att fråga vad klockan är när jag har en kaffemugg i handen. Jag kommer med all säkerhet gå på det och hälla allt över mej. Men den som gör det kommer att få igen, var så säker!

Just nu lyssnar jag på mysmusik och dricker honungsvatten. Har fått ont i halsen och jag har inte tid att bli sjuk just nu. Tur att det är friluftsdag, = hemmadag, imorrn. Då blir det att ta hand om sej själv. Fast i första hand blir det plugg. Ska va duktig och gå upp halv nio så man hinner med lite.

Hoppas jag hinner sola och kanske baka lite. Tittade på Leilas Jul förra veckan då hon gjorde tryffel, det måste jag prova. Kanske kan ge nån det i julklapp. Mysigt med nåt man gör själv. Förra julen gjorde jag jättegoda mandelbiscotti, det kan jag rekommendera. 

                                                                              image1
Nu ska jag bädda ner mej själv. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0