Julklapp till mej

Så va det måndag igen. Usch!

Idag kom vi fram till att vi ska lägga ner vårt projektarbete och göra nåt annat istället. Trots att jag inte är hundra på vad jag ska göra känns det ändå bra. Allt blev så stressigt nu på slutet och ingenting var klart.

Fick reda på att matteprovet förra veckan gick bättre än väntat. Mycket bättre.

Va på köpingen och provade Björn Borg pumpsen jag blivit så förälskad i och med en sula vid trampdynan så blir dom perfekta. La undan dom till fredag så kanske Jocke får köpa dom i julklapp åt mej. Annars tänker jag unna mej dom ändå.

Fick ett sms från en tjej som undrade om jag kunde vara modell åt en frisörsalong här i Ljusdal imorgon kväll. De skulle fixa håret, klä mej i en klänning och sedan fota. Vore en kul grej och man kanske får nåt uppslag till hur håret ska se ut på balen.

Borde egentligen plugga då men jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0