Julshow

Ikväll var den årliga julshowen på skolan. Vet inte riktigt va jag ska säga om den. Bättre än förra året, men det säger inte speciellt mycket. Jag bara undrar en sak; Vi har en musiklinje på skolan men ingen av dom som går den var med och sjöng eller spelade, hur går det ihop?

Imorgon är det sista dagen. Så skönt.
Hem till farmor och pynta lite efter middagen och sedan glögg-kväll med tjejerna. Antagligen ska jag hämta J också när han kommer hem bara jag kommer hem med bilen på fredag förmiddag. Måste ändå hem och städa och slå in julklappar så det ska nog fixa sig.

På fredag fyller pappa år också. Då ska vi nog ut och äta verkar det som just nu. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0