Myssöndag

Den här dagen blev bra ändå. Har mått lite sådär, men det blev lite bättre när jag pratade med J och han sa att han kommer hem på torsdag. Saknar honom så mycket när han är borta och jag trodde att han skulle komma hem tidigast fredag kväll så gissa om jag blev lycklig!

Men jag har fortfarande panik över vad jag ska ge honom. Har en fundering som får duga i värsta fall.

Blev inga tryfflar idag, men White Christmas gjorde jag. Ska ge mamma och pappa varsitt smakprov så man får ett utlåtande. Men jag tror dom blev bra. Nougat, kokos och vit choklad utanpå, hur skulle det kunna gå fel?

Nu väntar Parlamentet (som jag är sen till, som vanligt) och sedan antagligen Shall we dance?. 

                            image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0