Snart är det Kalle

Ett måste. Även om jag inte har någon som helst julkänsla så är Kalle Anka ett måste. Hoppas känslan infinner sig lagom till att jag sätter mig i soffan.

Hade julklappsbyte med J igår. Han är så underbar. Jag fick äntligen mina efterlängtade pumps. Sedan fick jag även ett presentkort på Nageldesign och tre jättefina Fox-trosor. Alldeles för mycket, men inte tackar jag nej till att bli lite (mer) bortskämd.

Fick ett presentkort på Guldfynd av hans mamma och pappa. Och imorse kom hans morfar och gav mig ett paket.  Två polkagrisar och ett presentkort på en helkroppsmassage. Helt otroligt!

Jag behöver inga mer julklappar. Egentligen. Men det blir nog några till efter Kalle. Nu måste jag skynda mig så jag inte missar början, det vore ju fruktansvärt.

God Jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0