Something's gotta happen

Aaarrgh, jag som hoppades så mycket att Margerita skulle vinna. Hon va ju bäst! För er som inte vet vad jag pratar om kanske jag ska nämna att det va Top Model Stockholm som idag fick en vinnare, Hawa. Nä usch!

Det var kallt att gå till skolan idag, och ovanligt. Det är otroligt hur fort man vänjer sig av med att gå. Sedan det blev vinter har jag eller Kristin endera haft bil eller fått skjuts av någon vänlig människa. Visst va det skönt att gå, men jag skulle ändå hellre åka. Jag vill ha en bil i julklapp. Ge mej!

Appropå julklappar. Har faktiskt köpt en sak åt J, men jag måste ha något mer. Vad? Har ni något tips får ni gärna dela med er.

Imorrn ska vi jobba på projektarbetet. Varför är alla så sega på att svara? Förstår dom inte att vi måste veta för att kunna jobba vidare. Usch, har lite panik över detta. Vi kommer aldrig att bli klara i tid. Skit!

Grattis till Alexis och Alexander :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0