Fly, fly away..

Gud va jag längtar till våran utomlandsresa. Inte för att vi har bokat någon ännu, och vi verkligen få med oss några fler, men ändå. Det ska bli så skönt att komma iväg. Och jag struntar fullkomligt i om vi får ledigt eller inte. Iväg ska jag!

Anledningen till att jag och Fanny vill ha med oss fler är att vi kom på att om någon av oss blir sjuk så förstör det för den andra också, för ingen av oss vill va ute på alldeles egen hand i ett främmande land. Vem vet va som kan hända? 

Så är det nån som blir sugen på att hänga på så är det bara att säja till. Det lutar åt att resmålet blir Turkiet just nu, men vi är öppna för förslag. Kravet är att det ska vara mycket sol, bra badställen och ett härligt nattliv.

Mmm jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Fia

åh, vad härligt med sol och värme om ni kommer iväg:) fy tusan, avis blir jag då iaf:)

2008-04-04 @ 12:24:56
URL: http://www.fiam.blogg.se
Postat av: Tovan

Åhh jag vill också åka ju, det skulle vara hur skönt som helst. Hoppas ni hittar något bra ställe att åka till. För man vill ju vara lite brun till balen :)

2008-04-04 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0