Grattis!

Idag fyller världens bästa pojkvän 20 år! Storpojk. Grattis i massor älskling♥

Det är också bara två veckor kvar till min födelsedag. Inte för att det är nåt speciellt med att fylla 19, men det är ett steg närmare 20 iaf (Smart Carro).

Appropå ingenting, så har jag suttit och kollat i en almanacka och måste bara påpeka att det är hemskt många konstiga namn med. Varför sätter dom namn som t.ex Tiburtius på en egen dag ist för att sätta in fler och vanligare namn också? Ett av livets många mysterier.


image35

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

ellerhur! jag håller med. det är väl bättre att dom har vanligare namn så att fler kan ha namnsdag! som tex, Tiburtius,. hur många i sverige är det som heter det? säkert max en person som heter det i mellanamn ungefär :q
onödigt i allafall!

2008-04-03 @ 13:30:11
URL: http://isabellphe.blogg.se
Postat av: Kristin

Ja, varför kan inte jag få ha namnsdag istället för Tiburtius? Dom tog bort Maja ur almanackan men inte fan att dom ersatte de, dom tog bara bort de! puckade almanacks-människor :p

2008-04-03 @ 17:15:46
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0