Helgen

Gud, jag är så himla trött. Vaknade iofs klockan fem imorse, helt utan anledning. Hatar när jag gör det. Förra veckan blev det så två morgnar, en av dom va lördag. Snacka om att jag va helt slut hela helgen.

Just ja, appropå helgen. Det va ju planerat att jag Fanny Christine och Marcela skulle till Hudik för att gå på bio och käka. Det gick inga bra filmer på kvällen så vi tänkte gå på "Horton" klockan fem, sedan käka klockan sju. När vi väl kommer fram till bion visar det sej att propparna gått så alla föreställningar för kvällen var inställda. Skit! I Hudik, med två timmar att fördriva innan mat. Vad gör man? Man ringer en kompis, åker dit och sitter i pinsam tystnad ca en kvart innan man åker därifrån och därefter kör runt som galningar på stan.

Maten var iaf jättegod och sällskapet trevligt. Jag kan verkligen rekomendera Medelhavskällaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0