Helgen

Helgen va helt underbar! Min älskling va hemma, festen och utgången va mycket lyckat och det va strålande väder hela tiden. För en gångs skull har jag massor av bilder från i helgen, men jag lägga bara upp några. Vill ni se fler får ni gå in på min bilddagbok, clinis.bilddagboken.se. Ni kan bara se bilderna ifall ni är inloggade. (Och jag har inte lagt in dom ännu, gör nog det ikväll när jag får tid)

        

Jag fick en goodie-bag av tjejerna med massa frukt, ostar, vin och kex. Mums! Och grabbarna fick jag också vin, men till det fick jag fyra vinglas från Boda-Nova, och droppskydd till vin flaskor.

Appropå den sista bilden, Jocke åkte iväg för att handla lite groggvirke och kom till baka med tre piggelin-glassar och en tröja. Man fick alltså en tröja om man köpte tre GB-glassar. Lite senare på kvällen blev några av de andra också sugna på detta och gav sej av för att införskaffa tröjor.

Som sagt, jag hade en underbar kväll. Tack alla som kom. Ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0