Hudiksvall

Va på en liten tripp til Hudik igår. Hittade faktiskt en klänning till studenten. Jippie! Köpte dessutom smycken till balen också, så nu är nästan allt (i klädväg) klart. Det enda till balen är om jag ska he något hårsmycke eller inte, och till själv studenten skulle jag behöva ett par skor. Fast det är ingen katastrof om jag inte skulle hitta några, då blir det dom vanliga svarta pumpsen. 

Vi va också till mormor och morfars stuga, där pappa hjälpte morfar ta ner pumpen till vattnet och så. Jag, mamma och mormor plockade lite vitsippor. Det va mysigt, sånt man gjort sen man föddes liksom.
 
Kom hem vid halv nio och va hemma en liten stund innan jag blev rastlös och åkte till Malin och Fanny. Det va trevligt (blev nog lite för mycket chips bara haha).
 
Pratade med Jocke och de hade tävlingar i helgen mot andra militärer och dom ledde. Så igår va han glad och positiv vilket kändes skönt, med tanke på hur mycket han inte vill va där.

Nu är det plugg, plugg, plugg som gäller.

Kommentarer
Postat av: johanna

Titta gärna in på min blogg och ha en bra dag!

2008-04-27 @ 11:57:55
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Malin

Tack för en trvlig kväll! Haha, fick du ont i magen av alla chips i går ? ;P
Puss

2008-04-27 @ 12:31:45
URL: http://brallanmallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0