Måndag

På torsdag fyller jag år. Jag ser fram emot det så mycket. För en gångs skull kommer det många och firar mej.
Min kusin, hennes kille och deras tre barn. Min faster och farbror. Mormor och morfar. Carina, Lennart, Markus och kanske Maria. 13 stycken på samma dag. Så många va det längesen vi va här hemma.

Längtar till helgen också. Är så sugen på att festa. Hoppas det är många som är det.

Just nu måste jag verkligen ta tag i lite plugg. Har så mycket att det känns som om jag kvävs. Men eftersom det ändå är rätt trevligt väder idag så är jag på rätt bra humör. Solen tittade till och med fram en stund när jag gick hem från skolan. Jippie.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte vara sugen på att festa 3 maj! För då vill jag det! haha
då ska jag fira att jag sprungit haha

2008-04-14 @ 21:47:52
URL: http://pigge89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0