Slask

Tji fick jag. När jag kollade ut genom fönstret imorse blev jag chockad. Jag menar, jag förstod redan att det va dåligt väder, men jag väntade mej aldrig att det skulle va vitt på marken.

Med tanke på att det ändå va plusgrader förstod man att det inte skulle bli roligt att gå till skolan. Och så rätt jag hade. Redan när jag kom till Kristin var mina fötter dyblöta, det kändes som om någon hällt vatten i stövlarna, och då hade jag ändå inte gått halva vägen än. USch!

Efter skolan, när jag kom hem, tog jag av allt direkt och ställde mej i duschen. Det va underbart skönt, men nu vill jag inte gå utanför dörren innan allt slask är borta.

Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg :) Hoppas allt är lungt? Ha en bra dag!

2008-04-07 @ 15:50:27
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0