Tantvarning

Ikväll ska mamma ha "tant"-party. Hennes kompis säljer hudvårdsprodukter (tror jag) på såna här hempartyn och det är hon som kommer med några andra damer. Det kommer bli ett väldans kacklande och tjattrande. Jag ahr inte bestämt om jag ska va med än. Pappa passar nog på och åker till farmor ett tag.

Får se hur det blir i helgen. Vill inte betala för en film jag inte vill se, men samtidigt; va ska jag annars göra? Har ingen lust att dricka med Jocke och hans kompisar.

Det som är jobbigt på helgerna när han vill gå ut och inte jag är att eftersom jag vill sova med honom, den enda natt som går, så känner jag mej tvungen att stanna uppe till han vill hem. Och det är inte det lättaste att hålla sej vaken till två när man inte har nåt att göra. Nåt tips?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0