Vaccination

Torsdag. Skitdag.

Alldeles grått ute. Har haft engelska (som jag inte längre tycker är roligt) och dessutom prov i filosofi. Skit.

Efter skolan åkte jag iaf till Järvsö för att vaccinera mej. (Varför har dom det i Järvsö?) Jag var tidig och eftersom farmor bor alldeles brevid hälsocentralen så hälsade jag på henne en liten stund. Hon blev glad, och jag tycker om min farmor. Att ta sprutan gick fort och kändes ingenting. Jag har iofs aldrig varit känslig för sprutor. Nu ska jag dit nästa månad igen och ta en till, sen är det fritt fram att äta va jag vill och ha sex med vem jag vill när vi är utomlands. (Jag kan iaf inte få hepatit A eller B. Det kan ju bli andra konsekvenser.)

Nu sitter jag och skrattar lite åt mej själv när jag skriver. Bra humor man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0