Yesterday night

Högskolesök imorrn. Undrar vart jag ska söka. Inte för att jag ska gå på någon Högskola i höst, men jag vill ändå se om jag kan komma in. Jag säker antagligen några ekonomiprogram, känns som om det passar mej. Just nu.

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkte, men mysig ändå. Nog för att jag kände mej lite som en fjortis när vi åkte cirka 15 varv på köpingen, men jag fick ju va med älsklingen iaf. Han saknar att köra bil så han fick väl göra det då.

Kanske va bra att vi gjorde det också, annars hade jag antagligen somnat vid elva. Vi började kolla på "Hairspray", men den föll inte riktigt Jocke i smaken. Jag håller med om att den verkade lite seg, men det va nog mest musikal-delen som han inte gillade.

Nu blir det lite fruktätning och film innan det är dags för mej att slumra in.

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0