Delicioso..

Mmm va underbart gott det var. Middagen på Växbo Krog.

Jag, mamma och pappa gav oss iväg till Växbo för att äta middag (nu när jag för en gångs skull var ledig en kväll.) Vi hade hört att maten skulle va bra och den överträffade alla förväntningar. Lax med skummig kräftsås och citronpotatispuré (jag tog bort grönsakerna). Det va himmelskt!

Även pappas mat var underbar (smörstekt aborrfilé.) Jag rekommenderar verkligen att åka dit och äta.

Nu blir det filmmys med päronen (en riktig familjedag haha)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen. Tack så mycket :D Jaa men klart du får ta och komma ner och hälsa på. Jaa efter min nollning får vi fixa en brakfest, och så kan du sova hos mig om du vill och kolla på killar ikorridoren ;) haha, får några måste det ju finnas när det bor 20-30 per per våning och det är i alla fall sju vånigar så :) Jaa men hur har du det i sommar då? Går det bra att jobba? Vad är det du har på g i höst då? Är allt bra mellan dig och jocke då? Gud vad jag frågar mycket, men jag har nästan inte tid att höra av mig, känns som om jag har så mycket annat som är viktigt jämt, och det har vart mycket som man måste fixa tills man börjar högskolan. Pust för det. Haft det bra hos Sandra då? Gjorde ni nå kul? Du får gärna ringa mig någon dag!! Pusspuss hjärtat !

2008-08-03 @ 13:11:02
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0