Feeling goooood

Mår bra nu faktiskt. Mycket bra.

Tog en liten promenad, fikade med mamma efteråt och är nu nyduschad. Jag har några olika anledningar till varför jag är lite mer positiv.

1. Fick svar på en jobbansökan jag skickade in idag. Det var inget positivt besked (de hade tillsatt tjänsten), men att någon tar sej tid att ens svara tyckar jag känns bra. Det får mej att åter tro på människan (litegrann)

2. Jag har många goa vänner, som jag verkligen måste ta bättre hand om. Men så länge dom kan ta hand om mej också är jag väldigt tacksam.

3. Min kära pojkvän kommer hem på lördag och är hemma en hel vecka. Jippie!

4. Jag tror på fullt allvar att luft kan göra underverk. Därför ska jag ta mej ut från huset lite oftare så kanske jag mår bättre både fysiskt och psykiskt.

Kommentarer
Postat av: Tovan

Heej! :)

Haha det är lugnt det, kan glömma ibland jag med. Jag mår bara bra jag men har panik över hösten, har inte heller något jobb men har sökt på lite olika ställen.

Blir nog kvar här till nästa år tror jag om ingen spec händer för då har jag planerat att plugga nåt, måste bara komma på vad. Men det är tungt nu faktiskt, man känner sig så förvirrad bara tycker jag. Inte bra, men det är bra med dig iaf då?



Har du några spec planer? Skulle du flytta någonstans eller hur var de? :)



Puss puss

2008-08-17 @ 15:25:15
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0