Flytthjälp och ångest

Det är precis va jag och Marcela skulle va åt Fanny den här helgen. Idag tog vi oss i kragen och gjorde litegrann. På eftermiddagen skulle jag egentligen ha packat, men istället har jag legat och slö-tittat på dålig tv-program. Fy mej.

Men nu är jag faktiskt tvungen att börja kolla lite på va jag ska stoppa ner. Nummer ett på listan är en tandborste. De 2 senaste gångerna jag åka bort har jag glömt det (bara för att de enda gångerna jag sover borta är hos Jocke och där har jag en egen redan).

Ska ringa Malin också och se om vi kan fixa en dejt imorrn. Vore ju perfekt efetrsom jag kommer ner vid 4 och Fanny inte slutar förrän 8.

Ahh, jag börjar bli lite nervös. Det är faktiskt mest själv resan jag oroar mej för, alltså att jag ska missa ett tåg eller hoppa på fel. Jag är inte så bra på att hitta i storstäder och har aldrig varit i Oslo. Hmm hur ska detta gå?

Är jag inte hemma nästa vecka får ni komma efter mej och leta! Haha. (Jag är seriös)

Kommentarer
Postat av: Kristin

De där fixar du lätt!

2008-08-25 @ 23:18:47
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0