Onsdag

Jag börjar tröttna rejält på att va hemma om dagarna. Imorrn är det dags för mej att ta mod till mej och gå runt på Ljusdal med mitt CV och hoppas att nåt företag är intresserad av att anställa mej; en person som inte har någon utbildning och inte kan någonting. Troligt.

Pratade med Malin idag också. Det va mycket trevligt, men samtidigt fick det mej än en gång att inse hur lat och misslyckad jag känner mej som inte vet va jag ska göra i höst. Skit.

Nä det är synd om er få som läser min blogg när det enda jag gör är att spy galla över mitt s.k. liv.

"Det finns dom som har det värre"

Från och med nu är det så jag ska tänka.

(Och Malin, det hade ingenting med dej att göra egentligen, jag är glad för din skull och ser verkligen fram emot att dra till Stockholm och träffa dej)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag kan komma till Ljusdal så kan vi sörja över hösten som kommer tillsammans. Har inte heller en aning om vad jag ska göra :/ Saknar dig vännen! Kommer upp till Ljusdal i helgen. Vi kanske kan ta en fika eller nått?

2008-08-14 @ 08:35:38
URL: http://snadras.blogg.se/
Postat av: Malin

Hörre du du bruden, du är inte alls misslyckad. Jag försöker få ner dig hit bara så vi kan ha det super kul tillsammans! Jag ska nog få ner dig hit, är du reda att ta vilket jobbb som helst? Hör av mig något mer sen. PUsspuss

2008-08-14 @ 12:25:56
URL: http://brallanmallan.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Jag har inte heller nåt att göra i höst! Jag ska också följa med till Sthlm och hälsa på Fanny och malin!:D



Du, jag och josse får göra nåt i höst då vi är arbetslösa:D

2008-08-14 @ 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0