Still as confused..

Okej, fortfarande lika mycket beslutsångest. Jag blir galen. Inatt kunde jag inte sova heller. Vaknade vid 5 av att allt bara snurrade i skallen. Var tvungen att lägga mej i soffan och kolla på tv för att få nåt annat i tankarna. And this is it. Nu måste jag bestämma mej. Tänk om man hade facit i hand så man kunde veta hur man ska göra för att det ska bli som bäst. Shit.

Jag vet att jag är jobbig på alla jag känner just nu bara för att jag vill veta va alla tycker. Samtidigt som jag vet att det enbart är upp till mej själv i slutänden.

Men som Kristin säjer så är det ju faktiskt inte sista chansen.

Men jag velar lika mycket ändå.

Hjälp mej någon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0