The jury has reached a decision

Okej... Nu har jag faktiskt tagit ett beslut. Känns bra just nu. Har nog börjat inse att det inte är hela världen om jag gjorde fel. Det är inte så mycket att göra åt iaf och jag kan mycket väl få samma chans igen nästa år isf.

Jag mår bra. Jag älskar att ha min gubbe hemma i närheten. Det är en lyx jag inte alltför ofta fått unna mej det senaste året. Längtar till september. Mys!

Vet inte va det blir ikväll. Va sugen på att gå ut, men ångrade mej, sen ångrade jag mej igen och nu velar jag som vanligt. Haha. Vilken velig person jag är. Helt otroligt.

Är så grymt avundsjuk på Sandra också som ska åka till Kreta på söndag med sin pojkvän. Hoppas ni får det underbart gumman!

Nu är det dags att börja skära lite grönsaker till woken.

<3

Kommentarer
Postat av: Tovan

Åh vad kul med ett sånt jobb, vet du hur du ska göra? Hur hittade du det då?

Ja det var mysigt i fjällen, skönt att bara rå om varandra liksom :)

Skönt att ha Jocke hemma också va?



Men absolut, det tycker jag att vi ska göra. Vore superkul de, jag är absolut på!

Kramis

2008-08-22 @ 17:46:50
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag tror att du gjorde rätt, å det kommer komma fler liknande chanser så det är lugnt! Härligt att ha dig hemma ett tag till :)

2008-08-23 @ 15:53:55
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman. Tack så mycket, hoppas du får det bra i Norge med nu då, men det är klart du får. Kommer ha en kanon tid där du, hoppas man får hälsa på. Jaa men ring mig du, har inge pengar på mobilen jag e så. Men går till fyra på måndag så du kan ju ringa på kvällen så vet jag när jag slutar på tisdag och så, vore jätte kul att få träffa dig.



Vi hörs och syns.

Pusspuss <3

2008-08-23 @ 22:57:55
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0