Tisdag

Snart bär det av till Stockholm. Det ska bli skönt att komma bort lite. Även om det inte funkar så har jag iaf försökt. (Tänker positivt)

Det känns lite konstigt att inte börja skolan nu när alla andra gör det, men det är väldigt skönt. Jag vet att jag gjort rätt som inte sökt redan nu. Skulle aldrig klara av att börja plugga igen. Jag vet ju inte ens va det är jag vill plugga haha.

På fredag kommer jag tillbaka Stockholm och sover hos kusin. Roligt att få träffa dom litegrann också. Sen har jag såna snälla föräldrar att de kommer ner och hämtar mej. Dom gör det såklart inte enbart för det, utan också för att få träffa släkten lite men det ska bli skönt och lite omväxlande att få åka bil istället för tåg.

Gud va jag tjatar i det här, men det är ju va som händer i mitt liv just nu.

Kanske ska till Hudik och festa nåt nästa vecka, endera på ondagen eller på helgen då det är marknaden. Det va hemskt längesen man träffade hudik-grabbarna nu så jag hoppas att det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0