Torsdag

Det blir nog inget "ta mod till sej" idag heller. Känner att jag måste va på humör för att kunna prata med folk och då jag somnade vid halv 1-1 och vaknade vid 4 har jag inte direkt den bästa dagen.

Hatar att jag ska ha såna problem med att sova. Endra kan jag inte somna, eller så vaknar jag på tok för tidigt.

La mej i soffan och zappade runt lite. Hamnade på nån film med Diane Keaton som faktiskt var helt okej. När den va slut växlade det mellan beach volleyboll och gymnastik. Det är nå grymt va dom där grabbarna är vältränade. Dom har hela paketet med mycket muskler med samtidigt så mycket smidighet man kan ha. Mmm. Och som alltid när jag ser på beach volley tänker jag att det vore kul att spela. På riktigt alltså, inte bara för kul med kompisarna på stranden.

Jag saknar handbollen också. Har så svårt att ta mej för att träna på egen hand. Det är så roligt med lagsport också när man peppar varandra och har kul tillsammans. Åh, jag vill ha det nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: haha, din lilla klantskalle ;)

2008-08-14 @ 14:49:24
URL: http://snadras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0