22/2

Fredag. En lektion och sedan helg. Skönt.

Snart kommer Kristin och Henke och hämtar mej. Så bär det av till skolan där jag ska intervjua Kristin till mitt projektarbete. Bra att få det gjort, borde nog jobba lite på det i eftermiddag också.

Mamma och pappa åkte till fjälls imorse så ikväll blir det nog lite fredagsmys med tjejerna. Massa mat och skvaller hoppas jag på. Annars blir det en lugn helg, är inte så sugen på att göra nåt. Tror inte att jag ska på 100-dagars festen heller faktiskt. Fast jag antar att jag kommer ångra mej efteråt, men jag ska nog spara mej till Uppsala ändå.

Nu måste jag göra mej iordning.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Klart du ska på 100-dagars festen!

2008-02-22 @ 14:18:38
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0