Appropå

Grejen med det senaste inlägget är att jag förut va in på en tjejs blogg där hon bad om ursäkt för att hon va dålig på att uppdatera. Det va bara det att hon redan hade skrivit 3 inlägg samma dag, och klockan va inte ens ett. En annan sak som också hör till är att jag inte tror att hon verkligen hade så många läsare.

Tycker att det är lite roligt att se folk som tar sej själva på så stort allvar.



Nu ska jag plugga lite, surprise surprise, men innan ska jag passa på att gratta 3 födelsedagsbarn. Johanna som fyllde 18 igår, Mormor som fyller år idag, och faster Ingalill som fyller imorrn.

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Kan det ha varit jag som bad om ursäkt för dålig uppdatering? :D hahaha

2008-02-18 @ 20:03:17
URL: http://pigge89.blogg.se
Postat av: Kristin

Fan, nu har jag varit in på din blogg sjuttioelva gånger idag, skriv nåt föfan ;)

2008-02-19 @ 21:27:56
URL: http://majakristin,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0