Happy Valentine's Day

En mysig dag. En dag att vi ska uppskatta de vi håller av, lite extra. Att visa hur man egentligen känner och hur mycket någon betyder för en.

Det enda jag inte gillar med den här dagen är allt affärerna prackar på oss. Det ska va rosor, gosedjur och jag vet inte vad. Jag tror att vi ibland glömmer själva budskapet den här dagen ger, Vi är alldeles förblindade av denna köphysteri. Visst är det roligt att få presenter och det känns bra att ge någon en blomma som bevis på vad man känner, men ibland räcker det med att man är tillsammans.

Jag, för min del, skulle hellre få en liten present någon annan dag, helt oväntat. Det skulle betyda mer för mej. Men det jag tycker man ska tänka på är att den här dagen inte bara handlar om pojk-/flickvännen, den handlar om alla i din närhet som betyder något för dej, vänner och släktingar. Låt alla få veta hur du egentligen känner och tänk på hur lyckligt lottad du är som har dessa underbara människor omkring dej.  

Glad alla hjärtans dag allihopa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0