Helg

Äntligen är det helg, och äntligen är det lov.

Mina kusinbarn har varit uppe hos min faster den här veckan, och idag samlades vi hos farmor för att äta lite och umgås. Eftersom dom är tre stycken i åldrarna 4-9 år så kan ni säkert förstå att det var rätt livat. De har alla tre dessutom mycket starka egna viljor och det är inte alltid så lätt att tillfredsställa dessa. Jag älskar dom otroligt mycket, och det är hemskt synd att vi inte kan ses mer. Men med tanke på att jag, som är ensambarn, inte är van vid den ljudnivån och inte heller att leka, blir tre timmar en fredageftermiddag ganska mycket.

Just nu är jag trött. Matteprovet gick skit, jag blir glad om jag ens blir godkänd. Men Så ska det låta has made my night. Jag älskar det programmet, när det är artister man känner igen med. Peter Settman är också bra.

Jag ska nog föröska hålla mej vaken till omröstningen i Let's Dance. (Inte för att jag direkt bryr mej, och jag har bara sett 2 par dansa ikväll, men bara "för att".) Sedan ska jag lägga mej och längta tills jag vaknar imorgon och min älksling kommer hem igen. Myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0