Hemmadag?

Det va skönt att träna. Nu måste jag bara komma in i rytmen igen, men det ska nog gå bra.

Funderar på att stanna hemma imorrn. Nog för att vi har friluftsdag på torsdag (=ledig), men jag orkar bara inte. Matte på morron och den där jädrans Internationella Ekonomin på eftermiddagen. Ett krav på mej själv bara; om jag stannar hemma så måste jag göra allt det jag egentligen skulle gjort/börjat på för länge sen. Vilket blir:

Svenska bokrecension
Engelska novell
Internationell ekonomi arbete
Matte
Projektarbete

Det enda som håller mej från att stanna hemma är nog egentligen matten, eftersom man missar så mycket om man är borta en lektion. Hmm får se hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0