Jag är mätt

och jag va 170 cm prick. Nä jag skojade bara, och känner hur låg nivå min humor ligger på just nu. Kanske borde gå och lägga mej på stört haha.

GKs va mysigt. Jag åt en GI-rätt, det va apelsin och rosmarinmarinerad kycklingbröst med bulgursallad och yoghurtdressing. Mums! Sedan hade mamma köpt med sej vaniljhjärtan hem som vi åt som efterrätt, så nu kan jag lova att jag är mätt.

Jädrans vilken träningsvärk jag har haft hela dagen. Kände knappt nåt alls igår så det har väl kommit efter lite. Men det är bara axlarna och framförallt armarna som värker iaf. Ska kanske ringa och boka till veckan imorrn om jag kommer ihåg, annars får jag göra det på måndag, Bodypump-passen verkar inte va så överfulla som spinningen. Kan iofs bero på att det finns färre platser på spinningen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0