Minnen

Matteprov imorrn. Kristin kom över och vi pluggade en del. Vi är ju så duktiga att det går nog bra fast det blev en hel del annat prat, vi kom ju fram till en hel del bra saker iaf.

Vi kollade på kort från högstadiet. Snacka om att det känns längesen. Det är inte direkt så att jag längtar tillbaka, men ibland saknar jag en del av det som hände då, och en del av dom man umgicks med. Då träffade man ju hela tiden nya människor, nu är det samma hela tiden. Inge dåligt med det, men lite tråkigt ibland kanske. Jag längtar efter något nytt. Därför känns det skönt att åka ner till Uppsala till veckan för då blir det iaf lite nytt folk. Och förhoppningsvis lite shopping. Mys.

Nu ska jag lägga mej och gruva mej inför provet imorrn, får nog kolla igenom det mesta en gång till. Just in case...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0