Sko-fetisch

Har kollat på frisyrer till balen idag på Internet, bara för att få lite uppslag till vad jag vill ha. Ska nog gå in på Syrran & Jag och se om dom har tid att visa lite bilder och sånt. Ska väl diskutera om jag ska ha löshår eller inte m.m. Om jag ska ha det så är det inte för längden, utan för att få lite tjockare hår. Ha lite mer att jobba med helt enkelt.

Är förresten grymt sugen på att köpa nya skor. Suget blev värre när Marcela visade sina nyaste. Konstigt nog dras jag hela tiden till svarta pumps, men eftersom jag redan har två par så känns det lite dumt att köpa ett par till. Det skulle vara ett par släta helsvarta isf. Aja, det ska helst dröja lite innan jag köper nåt nytt nu. But a girl can dream, can't she? ;-)

Kommentarer
Postat av: Meela

Självklart kan hon det :) Jag köper oxå skor så det står härliga till, smbon sa att det var dax att köpa nua skohyllor :s Så go for it girl!

2008-02-10 @ 20:11:52
URL: http://mysnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0