Utan störningar

Jag skulle behöva en vecka helt utan tv och dator (iaf utan internet). Spenderar waay to much time med att göra saker jag inte borde. Kolla på onödiga tv-program eller hitta ointressanta sidor på internet som man fastnar vid. Datorn kan jag behöva till skoljobb, men det skulle va skönt att inte ha något som kan störa.

Jag har alldeles för lite självdisciplin för att klara det utan hjälp. Det kanske vore lite väl drastiskt att slänga ut tv:n, (och det är klart att jag inte kommer att göra det.) Men det vore skönt och jag tror, fullt och fast, att jag skulle få mer än dubbelt så  mycket gjort än för tillfället.

Jag vet, jag vet, det här är ett så kallat I-landsproblem, men eftersom jag lever i ett I-land så är det självklart att det är såna problme jag har, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0