Yeah

Det blev inget tv-spelande igår, vilket var synd. Men vi hade väldigt trevligt ändå. Hyrde en skräckis och (för att jag skulle kunna sova sen) en komedi. Jag tyckte att rysaren var okej, men komedin var inte mycket att hurra för. Även om den va rätt okej för att vara fransk.

Hudik idag. Ska få ett tygprov från SidanCarlson till veckan, men om det inte stämmer med vad jag tänkt mej så har jag bestämt vilket av de andra tygerna här hemma jag ska ha. Börjar faktiskt tro att det kan bli riktigt bra ändå och det känns otroligt skönt. Skulle egentligen bara göra av med pengar om jag hittade en t-shirt, men det blev en BH och trosor ist. Va ett tag sen jag hittade några underkläder som jag gillar utan att de såg ut som allt jag har tidigare, så då unnade jag mej det.

Ikväll blir det antagligen inget mer ansträngande än lite Melodifestivalen med mamma och pappa. Eller någon film. Eller datorn hela kvällen. Jag har ju några alternativ iaf haha.

Trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0