Bla bla...

Det gick bra ändå på matchen igår. Visserligen oavgjort, men det är bättre än att förlora vilket de såg ut att göra. Men det är ju en av anledningarna till att jag älskar sporten, de snabba vändningarna. It isn't over 'til it's over! Vadsomhelst kan hända på bara några minuter. Jaja, nog om det.

Träning ikväll igen. Hoppas att det är roligt. Har ganska låga förväntningar eftersom jag hört ryktas att det va värdelöst förra veckan, men det är gratis och man kan ju ge det en chans.

Imorgon ska jag börja med mitt projektarbete har jag tänkt. Ska kanske redan ikväll skriva en lista med saker jag ska ta reda på och vilka jag ska prata med.

Gud vilket tråkigt inlägg det blev, men ni får ju skylla er själv om ni läser haha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0