Dagstripp med shopping

Det blev en tripp till Sundsvall idag. Faktiskt en väldigt givande sådan. Hittade både det ena och det andra, bland annat ett par jenas med rätt hög midja. (Sedan jag köpte ett par sådana i somras har jag väldigt svårt för att använda mina andra med låg midja. Siluetten blir snyggare och man behöver inte oroa sej för att visa för mycket när man sitter ner) Tyvärr hittade jag inte några med knappar som passade, men det kanske kommer mer längre fram.

Köpte en kofta, tunika och ballerinaskor på rea. Jag som aldrig hittar något på rea. Helt otroligt, men bra!

Jag är väldigt nöjd, men också trött. Klev ju upp före 7 så vi skulle komma iväg vid 8. Det är inte så bara att bo 15 mil från närmaste (lite större) stad.

Appropå jeansen, dom va i storlek 26. Det måste vara något fel på dom. Jag provade först 28 som jag brukar ha, och dom satt bra men eftersom jeans har en tendens att gå ut sej så tänkte jag att det vore bra att prova en mindre storlek, 27. Det va ingen skillnad alls. Så till slut blev det då ett par 26:or. Jag kan ju i alla fall låtsas att jag gått ner lite haha.

Nä nu blev jag nog lite tjatig, kanske ska gå och kolla på slutet på Reine & Mimmi i fjällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0