Ett och ett halvt år

Det är så länge jag och min älskling varit tillsammans just idag.

Efetrsom vi var lite sega i starten så har vi egentligen varit tillsammans lite längre, men vi räknar från Brännbolls turneringen i Korskrogen 2006. Enklast så.

Tyvärr är han ju inte hemma så vi kan mysas på denna dag, men vi får ta igen det i helgen istället.

Han åkte till Boden i söndags för att göra Lumpen. Han ville inte, men jag hoppas att det går bra nu ändå. Det måste bli en stor omställning, fast han är ju iaf van att va hemmifrån. Och jag är van vid att han är borta, även om det kommer va jobbigt ändå ibland.
 
Så, Grattis till oss haha.  

Älskar dej♥


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis Grattis:)

2008-01-29 @ 18:48:02
URL: http://www.fiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0