Fiasko

Arrrgh....Blir så less när jag tänker på hur balen ryktas att bli. Hur kan man ens komma på tanken att vi efter maten ska åka i bussar tillbaka till Ljusdal och gå på Stadt?! Vem vill göra det på sin bal? Själva grejen är väl att det ska va en speciell kväll bara för oss som är där, annars är det ju ingen mening att sy upp en fin klänning, köpa skor, fixa håret och hela rasket.

Jag önskar att jag hade mer ork just nu, för då skulle jag gärna va med i balkommittén så man kan påverka. Men tyvärr så har jag inte den orken. Den "skolfria" tiden man har är ju itne speciellt skolfri med tanke på alla läxor som lärarna prackar på oss. Och resten av tiden vill man kunna roa sej lite på, hur ska man annars klara det?

Jag vet att det blev ett argt inlägg, men är det nån som är med i kommittén som läser det så vill jag att dom ska veta precis hur jag känner. Och jag vet att det är många fler än jag som känner precis likadant.

Kommentarer
Postat av: Fia

det tyckte jag och flera andra i balkommittén med att fan heller, inte stadt den kvällen! och den sudda vi bort! Så det blir ingen buss till Stadt senare på kvällen:) bra va?:)

2008-01-24 @ 22:23:02
URL: http://www.fiam.blogg.se
Postat av: Elin

verkligen. stadt och bal går INTE hand i hand. shejka rumpa på stads discogolv i balklänning. eller vad? rätt fel.

2008-01-25 @ 01:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0