Gävle

Igår va både jag och mamma lediga, och det bar iväg till Gävle för lite shopping. Främst för att kolla på tyg till balklänningen, men tyvärr hade inte heller dom den färgen jag vill ha.

Hittade dock en hel del annat smått och gott. T.ex en jättesöt grå tröja med rosett på MQ, två kjolar, en vanlig t-shirt, leggins, trosor och en vår jacka. Det blev en av dom jag skrev om förut (bilden nedan, fast i svart). Mamma tyckte att den va så fin och med min tur så är den alltid borta om jag vill köpa nåt senare, så hon tyckte det va lika bra att ta den direkt. Hittar jag någon annan senare som jag vill ha så kan jag köpa den själv.
 


Det va, som ni ser, en givande dag även om jag inte mådde så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0