Gossip Girl

Åh den serien är bra! Bästa sedan OC. J laddade ner de första sju avsnitten och nu vill jag bara ha meeer. Överklass, skandaler, bråk och skvaller. Love it!

Sedan J kom hem har jag umgåtts med honom ganska konstant. Idag tvingade jag ut honom för att få lite luft och ljus, något jag är i stort behov av. Och tvinga var verkligen ordet. Finns det någon som är mer omöjlig än honom när det gäller saker han inte vill göra? Okej, tyvärr känner jag fler som är så. Jag förstår inte va det är som är så svårt. Man måste väl kunna offra sej ibland att göra saker som andra vill, man kommer ju få tillbaka det. I förhållanden måste man kompromissa, that's it! Hoppas det finns nån som håller med mej iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0