Ja må dom leva....

Ja må dom leva, ja må dom leva uti hundrade år...

Idag fyller Fanny 19 år och i helgen ska vi fira lite. Min lärare Staffan fyller också år idag så vi sjöng så vackert för honom imorse.

Jag längtar till min födelsedag nu bara för att det är så sjukt många jag känner som fyller just den här veckan. Fast egentligen så fyller jag på en ganska bra tidpunkt. I år gör det inget alls, men i fjol kändes det eftersom alla fyllde före mej. Och ändå fyller jag 17 april. (Kom ihåg det haha)

Iaf, Grattis och massa födelsedagskramar till er ♥

Kommentarer
Postat av: senapsgul

Det var nästan så att man blev tårögd där imorse när man såg Staffans rörda min och generade leende när vi skönsjungande ekonomare sjöng så vackert för honom. Det var... nästan lite magiskt. haha. man måste också komma ihåg att det är tanken som räknas också! tusan att vi inte hurrade femtiotre gånger. det hade varit en smula komiskt. fast såååååå himla roligt!

:)

2008-01-24 @ 21:25:11
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0