Nyårslöften

Gud va snö det har kommit sen igår, och det verkar inte ta slut än. Hoppas att det är bättre imorrn för annars blir det ingen shopping-resa till Sundsvall och det vore tråkigt.

Ja, det va ju det där om mina nyårslöften. Som sagt har jag väl två stycken som jag verkligen ska kämpa för att hålla. Det första är att jag måste börja ta mej för. Alltså inte ta för mej, utan nä jag säger att jag ska göra en sak, t.ex. sätta mej ner och plugga eller ringa nånstans, då ska jag verkligen göra det också. Jag är verkligen sämst på det, men jag ska försöka!

Det andra är att jag inte ska ta åt mej lika mycket. Jag har en tendens att göra det. Vrida och vända på saker och tro att folk menar något dumt om mej fast det inte är så. I och med detta så hoppas jag att mitt humör blir lite jämnare också.

Träna är nåt jag måste börja med igen också, men det är inte så svårt eftersom jag tycker om det. Fast det gäller ju att ta sig för haha. Bara jag håller mej frisk.

Nu hoppas jag att jag ska kunna hålla det här så länge som möjligt.

Måste börja plugga lite nu, eftersom jag sagt att det är det jag ska göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0